BlogcuOyuncu
  Site Kuralları
 
Sayfamızda siyasi propaganda, dini içerikli mesajlar, genel ahlaka aykırı küfürlü yazı, hakaret ve benzeri yazılar yazılamaz. Aynı şekilde başka bir sayfa katılımcısını ya da üçüncü bir şahsı küçültücü veya hakeret edici yazı yazılamaz. 

Tehdit edici, küfürlü, Türk örf ve adetlerimize karşı, müstehcen, kaba, nefret dolu ya da çok miktarlarda istenmeyen mesajlar göndermek; din, dil, ırk ayrımına yönelik iletiler göndermeniz durumunda uzaklaştırılabilirsiniz. 

Sayfamızda; herhangi bir web sayfasının reklamını ve grup reklamını yapmak yasaktır. 

Tartışmalar bölümünde yeni konu açmadan önce lütfen araştırma yapınız. F3 tuşunu (aramayı) kullanmasını öğreniniz. Yardııııım. Helpppp! Pls. Admin burayu oku! Gibi saçma ve anlam taşımayan konu başlıkları anında silinir. Yani kısacası araştırma yapılmadan açılan konular uyarı yapılmaksızın ve cevap verilmeksizin silinir. 

Sayfamızda "MSN Adresi" veya "Telefon numarası" vs. paylaşılamaz. 

Lütfen şiddetli şekilde ağır tartışmalar yaratacak konular açmayınız. Bu konulara dikkat etmeyen her FBML hayranı uzaklaştırılabilir. 

Sayfamızı ziyaret edip hayran olduğunuz takdirde burada yazılan kurallarımızı okuyup kabul etmiş sayılırsınız. 

Göstermiş olduğunuz ilgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz. 




Bu sayfa hakkındaki yorumlar:
Yorumu gönderen::24.09.2012, 14:47 (UTC)
blogcuoyuncu
blogcuoyuncu
Kapalı

sorun deil kardeşim en kısa zamanda yanındayız.

Yorumu gönderen::23.09.2012, 17:01 (UTC)
akdenizturksay
akdenizturksay
Kapalı

Site bazen açılmıyor

Yorumu gönderen::23.09.2012, 07:31 (UTC)
blogcuoyuncu
blogcuoyuncu
Kapalı


Yorumu gönderen::24.07.2012, 05:56 (UTC)
blogcuoyuncu
blogcuoyuncu
Kapalı

abi ne zaman bitcek



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

 
   
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=

sitene tema ekle-oyunlar 1®